プロフェッショナルコースは、入力メッセージ数は5000と制限されているけど、これはLLMの入力と出力の合計なんでしょうか? これを超えた場合は、フリーズされるのでしょうか?
You mean “message credits/month” on the plans page, right?
I’m not an official member of the Dify team but rather a contributor, so I can’t provide an official answer.
However, as far as I understand, message credits are consumed each time an LLM runs, with the amount determined by the specific model used.
Therefore, the number of input or output tokens does not affect the consumption of credits.
In other words, the consumption depends only on the model used and the number of times it’s executed, regardless of the token amount.
Once all your credits are used up, you’ll get an error indicating you’ve exceeded the quota when you try to run the LLM.
Hope this helps.
回答ありがとうございます。クレジットはLLMを使うたびに消費されるものと考えています。
つまり、LLMに自分のAPIキーを登録すれば、Difyが用意したクレジットを使わないので、
5000クレジットは消費されず、制限はなくなると考えていいのでしょうか?
It’s mostly correct.
To be more precise, by registering your own API key, you can choose the priority between using the quota (credits) or your API key in the model provider settings.
By setting it to “API key”, credit limitations will no longer apply to your usage.
F.Y.I. about language policy
詳細な情報ありがとうございました。
とても役に立ちました
